GreenWeekend 2017 -Enviroo

¡Volvemos a celebrar un nuevo Greenweekend!
¡Gracias Enviroo Greenweekend por esta iniciativa!
La presente edición la impulsamos junto al Concello da Coruña La Coruña. Gracias a ellos y a Fundación Aquae, MAPFRE y Bankinter, es gratuito.

NETWORKING MENTORES PREMIOS

Y, a todo esto, se suma la experiencia de 19 ediciones previas y los buenos resultados de los eventos: más de 70 nuevos proyectos medioambientales lanzados.
Te esperamos http://bit.ly/2fLLPge

Seminario: FOMENTO DEL EMPRENDIMIENTO COOPERATIVO NO MEDIO RURAL A TRAVÉS DO COMERCIO ON-LINE

FOMENTO DEL EMPRENDIMIENTO COOPERATIVO NO MEDIO RURAL A TRAVÉS DO COMERCIO ON-LINE

Organiza: @REDE EUSUMO , Colabora: Aeco Asociación de Empresarias de A Coruña
- MÓDULOS DE LA ACCIÓN FORMATIVA:
Módulo 1. Por onde empezar: como incorporar a empresa ao negocio electrónico
Módulo 2. A tenda online: Elementos crave.
Módulo 3. Como promocionar a miña tenda: márketing dixital aplicado ao ecommerce.
Módulo 4. Medios de pago e xestión da fraude na internet.
Módulo 5. Operacións e loxística da miña tenda electrónica.
Módulo 6. Coñecer os apoios, técnicos e financeiros, que poden prestar as cooperativas aos novos proxectos de negocio.

DOCENTE: D. JOSÉ MARÍA ARROJO FERNANDEZ
Asistencia limitadas a 15 personas
Inscripción: 981297870 ó Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Módulo 1. Por onde empezar: como incorporar a empresa ao negocio electrónico
§ Internet como canle de venda real: algunhas cifras esclarecedoras.
§ Tipos de modelos de negocio na internet: B2B/B2C/C2C/B2B2C, etc. ou Exemplos: eBay vs. Amazon vs. Alibaba.
§ Fontes de ingreso: publicidade, venda directa, subscricións, etc.
§ Definición da estratexia e a táctica na internet: decálogo do principiante.
§ Que fai a miña competencia na internet: análise de mercado e ferramentas de intelixencia competitiva. 9 Estratexia multicanle: como solucionar o conflito coa miña canle offline.
§ Aliñamento coa estratexia internacional da empresa.
§ Que vender na internet: sectores dominantes, produtos Vs servizos.
§ Algúns exemplos: sal e loureiro, Exquisitec, Mariskito y Aueu
§ Desenvolvemento propio Vs. Solución ofrecida por un terceiro (SaaS)
§ Proles e contras da externalización do comercio electrónico
O obxectivo do primeiro capítulo é situar o contexto actual do comercio electrónico a nivel global e local, atendendo a exemplos concretos de diversos sectores. Analizaranse os distintos modelos de negocio e as fontes de ingreso que os alimentan, analizando a súa aplicabilidade en diversos escenarios de venda online.
Módulo 2. A tenda online: Elementos crave.
§ Deseño e programación da tenda online: Look & Feel e criterios de usabilidade.
§ Canles adicionais de comercialización: ex. eBay, Amazon, Facebook, Groupon, etc. ou Algúns exemplos de estratexias combinadas.
§ Presentación do catálogo de produtos/servizos: textos, fotos, vídeos, widgets, etc
§ Elementos da tenda online: ou Páxina principal ou Información corporativa e condicións de uso. ou Catálogo de produtos ou Rexistro e área de usuario ou Carriño da compra ou Sistemas de promoción e ofertas ou Motor de procura ou Fluxo de compra: requisitos da contratación online ou Loxística, gastos de envío e fiscalidade ou Medios de pago ou Política de entregas e devolucións ou Servizo ao cliente e xestión de incidencias
§ Factor crítico de éxito: a integración con sistemas internos/externos.

Neste capítulo analizaranse exhaustivamente todos os elementos necesarios para o desenvolvemento dunha tenda online, así como determinados elementos estratéxicos de decisión imprescindibles con carácter previo para acometer unha actividade empresarial na internet. Cando nos atopamos inmersos nun proxecto de de tenda online coñecer o noso público obxectivo, buscar a sinxeleza, desenvolver un óptimo catálogo de produtos e contidos, etc. son factores de éxito que o alumno debe ter presente desde o principio.

Módulo 3. Como promocionar a miña tenda: márketing dixital aplicado ao ecommerce.
§ Algúns conceptos básicos: SÉ/SEM/SMO
§ Métricas do márketing online: CPM/CPC/CPL/CPA. Que métricas interésannos máis nunha contorna de ecommerc
§ Optimización en buscadores (SÉ): que facer para estar na ?milla de ouro?
§ Planificación, execución e seguimento de campañas SEM ou Exemplo de campaña de Google Adwords
§ Accións de email márketing.
§ Programas de afiliación: tipoloxía e recomendacións.
§ Como controlar a miña reputación online: o seu impacto nas vendas.
§ Internet, medio infiel: Como fidelizar aos meus clientes online.
§ Optimización en redes sociais (SMO): Como situar a miña empresa nas redes sociais: ou Facebook ou Tuenti ou Linkedin ou Twitter. ou Pinterest ou Aplicacións para o móbil ou Outros
§ Proles e contras dos blogues corporativos.
§ Como conseguir a viralidad a través dos novos medios
§ Novas tendencias de márketing online: retargeting, re-messaging, real estafe bidding, etc.
§ Interacción entre os meus clientes online e a miña estratexia CRM.
§ Social Commerce: que é e por que será importante. Descrición de varios casos reais
Nesta sección analizaranse as diversas estratexias e ferramentas para unha adecuada promoción da tenda online. Internet converteuse nunha canle obrigada en calquera acción, tanto polas súas posibilidades de interacción como pola súa cobertura internacional. Aínda nas súas primeiras etapas, o márketing on-line ofrece un amplo abanico de variantes e posibilidades que camiñan á mesma velocidade que a propia rede. Moitos dos seus termos, actualmente de ampla aceptación, eran simplemente descoñecidos 5 anos atrás.
Módulo 4. Medios de pago e xestión da fraude na internet.
§ Tipoloxía de medios de pago
§ Vantaxes e inconvenientes das formas de pago ou Contra-reembolso ou Transferencia bancaria ou Domiciliación bancaria ou TPV virtual ou Outros medios: PayPal, SafetyPay, Allopass, etc ou Cartóns prepago
§ Vendas incrementales dos medios de pago.
§ Sistemas de xestión de risco: situación actual e funcionamento práctico.
§ Sistemas de pago móbil.
§ Seguridade, os seus catro mandamentos: autenticación, integridade, dispoñibilidade, confidencialidade. ou Pagos seguros Vs. Usabilidade: Comercio seguro Vs. Comercio non Seguro.
§ A normativa PCI DSS.
O crecemento da actividade transaccional na internet foi da man do incremento da sofisticación e madurez dos medios de pago. As cifras de negocio xeradas polo comercio electrónico ven, con todo, lastradas pola desconfianza existente no emprego das formas de pago online, segundo despréndese de todos os estudos realizados. Ao mesmo tempo, o comercio online debe ser consciente de que, a maior número de medios de pago maior oportunidade terá de converter as súas visitas en vendas. Nesta sesión, analizaremos as principais formas de pago, así como os seus analogías e diferenzas.
Módulo 5. Operacións e loxística da miña tenda electrónica.
§ Funcións do departamento de operacións.
§ Niveis de dispoñibilidade e expectativas de servizo
§ Xestión de inventarios e relacións cos provedores.
§ Os selos de calidade como dispositivos de confianza.
§ Loxística: almacenamento, picking, packing, entrega.
§ Grao de externalización dos aspectos operativos e loxísticos da tenda online.
§ Servizo de atención ao cliente: como dimensionarlo adecuadamente e opcións de servizo.
§ Converxencia entre o servizo de atención ao cliente e experiencia de usuario: algunhas estratexias de fidelización.
A presente sección está dedicada aos elementos que definen a área de operacións online. Nesta área concéntrase gran parte do éxito de futuro da tenda online, na medida en que na internet habitualmente os erros páganse máis caros. A excelencia nas operacións da tenda online é un proceso de coordinación de numerosas funcións externas e internas que require dun alto grao de profesionalidade.
Módulo 6. Coñecer os apoios, técnicos e financeiros, que poden prestar as cooperativas aos novos proxectos de negocio.

Aprende a Descifrar tu factura de Luz y Gas

 

Le invitamos al taller "Cómo descifrar tu factura de energía: luz y gas" donde te enseñaremos recursos para ahorrar y reducir tus importes.

Tendrá lugar el próximo día 15 de junio a las 19:00h en el centro iWORKs, c/ Juan de la Cierva nº5, 15008 A Coruña

Imparten:
Jesús García Cotelo (Delegado A Coruña) 609 581 410 ó Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Xavi Mata Cases (Delegado Territorial Factor Energía) 682 781 210 ó Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Asistencia limitada y plazas gratuitas. Inscripción: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. ó 981 297 870

Contacto

  • Dirección
    Juan de la Cierva 5
    15008 A Coruña
  • Teléfono
    981 160 165
  • Fax
    981 145 493
  • Mail
    Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Síguenos 

Situación

  • Coordenadas GPS
    43º 21´ 19¨ N 8º 25´ 30¨ O